Formació: Les reformes introduïdes per la Llei Orgànica 1/2025 d'Eficiència del Servei Públic de Justícia
El Consell de l’Advocacia Catalana, posa a l’abast de les persones col·legiades una formació gratuïta sobre les reformes introduïdes per la Llei Orgànica 1/2025 d'Eficiència del Servei Públic de Justícia, amb l’objectiu de preparar als i les professionals de l’advocacia perquè puguin exercir de forma responsable i rigorosa.
Per aconseguir-ho el CICAC ha creat el projecte “DESXIFRANT LA LLEI D’EFICIÈNCIA”, que oferirà durant un any formació continuada gratuïta per a tot el territori català, organitzant més de 20 hores lectives, en diferents formats i metodologies, on s’abordaran des d’una perspectiva pràctica, totes les novetats en les diferents àrees del dret i l'organització judicial. Aquest projecte és una oportunitat clau per actualitzar coneixements i adaptar-se als canvis normatius.
El primer bloc formatiu que oferirem, està format per 4 sessions (presencial i en línia) de 2 hores i 30 minuts cadascuna per a posar en context les principals novetats en procediments civils, penals, socials i mercantil-concursal. Com veureu en el calendari, el Col·legi de l’Advocacia de Reus oferirà una de les sessions de manera presencial a la seu col·legial.
El format d’aquest bloc serà híbrid. Cada sessió es podrà seguir en les seus col·legials designades i/o mitjançant el ZOOM, en directe i en diferit, atès que totes les sessions seran enregistrades per oferir-les posteriorment a la plataforma de formació del Consell de l’Advocacia Catalana.
Calendari i seus Col·legials, clica aquí
Temari de la 1a sessió: Principals modificacions de la LO 1/2025. Reajustaments a l'organització judicial orientats a millorar l'eficiència i accessibilitat del servei públic de justícia. Requisits de procedibilitat
Data: 11 de febrer de 2025
Hora: 16.30 hores
Format:
Presencial a la seu de l'ICA Terrassa. Places limitades
En línia
Preu: Gratuït
Programa i inscripcions gratuïtes obligatòries, clica aquí
Us facilitem també el programa en l’arxiu adjunt.