Campanya de Nadal de recollida de productes infantils d'higiene, material escolar i jocs de sobretaula

Us recordem que com cada any, i amb motiu de les festes nadalenques, la Comissió de Drets Humans del Col·legi de l’Advocacia de Reus ha organitzat una campanya de recollida de joguines i productes d’higiene i d’aliments a favor de Càrites de Reus i de Creu Roja, entitats amb les quals disposem de convenis de col·laboració.
La campanya es centra amb els infants i és per aquest motiu que la recollida consistirà en el següent: L’entitat CREU ROJA s’ocuparà de recollir i distribuir les joguines. Aquestes joguines hauran de ser noves, no sexistes i no bèl·liques. Us adjuntem el cartell de que ha elaborat enguany Creu Roja amb la informació de la campanya.
L’entitat CÀRITAS s’encarregarà de recollir i distribuir bàsicament productes d’alimentació infantil i material escolar ja que són els productes de més necessitat, com ara: Bolquers infantils (de 0 a 2 anys) Paquets de tovalloletes humides Material fungible escolar Us informem que la recollida tindrà lloc a la seu principal del Col·legi de l’Advocacia (Av. de Marià Fortuny, 83), fins el dia 20 de desembre.
Imatges relacionades
