El dret col·laboratiu: una eina innovadora i amb futur per a transformar el conflicte en solucions eficaces
En el marc del actes previstos amb motiu de la celebració de la Festivitat de Sant Raimon de Penyafort d’aquest any, s’ha organitzat una ponència amb el títol:
“EL DRET COL·LABORATIU: UNA EINA INNOVADORA I AMB FUTUR PER A TRANSFORMAR EL CONFLICTE EN SOLUCIONS EFICACES”
Presencial al saló d’actes de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Reus el dimarts dia 1 d’octubre de 2024 a les 17.00 hores.
Aquesta sessió té per objecte donar a conèixer una nova manera d’exercir l’advocacia més humana, sostenible i ètica que pot beneficiar tant als vostres clients i clientes com a la vostra pràctica professional.
Si voleu deixar la confrontació per a exercir des de la col·laboració, no us perdeu aquesta sessió que anirà a càrrec de la Sra. Montserrat Tur, advocada col·laborativa i presidenta de l’Associació Catalana de Dret Col·laboratiu.
Preu:
- Gratuït
Adjuntem la butlleta d’inscripció per si és del vostre interès.
Imatges relacionades
