Normes gestió TOAD
Us recordem algunes de les normes en relació el funcionament del torn d’ofici i d’assistència al detingut així com uns acords que s’han pres per tal d’agilitzar i millorar la gestió del TOAD.
- MITJANS DE PRESENTACIÓ DE LES JUSTIFICACIÓNS DE LES ACTUACIONS DEL TOAD
A fi i efecte d’evitar disfuncions i duplicitats en la presentació de la documentació per a justificar les vostres actuacions del torn d’ofici, us tornem a recordar que la presentació de les justificacions i de les assistències única i exclusivament es podrà fer mitjançant una de les següents opcions:
- Escanejant la documentació i penjar-la al programa de gestió SIGA o
- Enviant la documentació escanejada al correu que es va crear a tals efectes: toad@advocatsreus.org (no a cap altre correu) o
Només es podrà presentar presencial a la seu principal del Col·legi (no a la seu col·legial ubicada al Palau de Justícia) en el cas que necessiteu aportar documentació original.
- MITJANS DE PRESENTACIÓ DE LES GESTIONS DEL TOAD
A fi i efecte de coordinar i evitar les disfuncions que genera que envieu per duplicat, fins i tot per triplicat i per diferents vies totes les vostres consultes relacionades amb designes d’ofici, sol·licituds de compensació i de caducitat i qualsevol altre gestió que plantegeu, totes aquestes consultes o gestions única i exclusivament es podran fer enviant al correu creat a tals efectes: gestionstoad@advocatsreus.org (no a cap altre correu).
Només es podrà presentar presencial a la seu principal del Col·legi (no a la seu col·legial ubicada al Palau de Justícia) en el cas que necessiteu aportar documentació original.
- TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LES JUSTIFICACIONS DE LES ACTUACIONS DEL TOAD
Les justificacions de les actuacions s’han de presentar abans del dia 20 de cada mes per a la seva tramitació dins el mateix mes, les presentades amb posterioritat al dia 20 seran tramitades dins el mes següent.
Els volants d’assistència al detingut/da podran presentar-se fins als dos primers dies del mes següent.
- COMPENSACIONS DE GUÀRDIES
- En relació els canvis de guàrdia, s’haurà de comunicar en el moment que es demani aquest canvi les dates i el/la lletrat/da amb qui es fa el canvi. No es pot demanar un canvi i deixar pendent de comunicar el dia que es
- En relació a les compensacions pendents de guàrdies d’anys anteriors s’acorda donar-les de baixa i deixar-les sense efecte.
- SERVEI D’ORIENTACIÓ JURÍDICA/SERVEI D’ORIENTACIÓ A LA MEDIACIÓ
Es recorda a tots/es els/les lletrats/des que estan d’alta al Servei d’Orientació Jurídica (SOJ) i al Servei d’Orientació a la Mediació (SOM) el deure de complir l’horari establert a fi i efecte d’oferir un servei de qualitat, doncs el fet d’arribar tard provoca disfuncions en l’organització i queixes per part dels usuaris/es.
L’horari del SOJ és de dilluns a dijous, de les 9.30 h a les 12.30 h i l’horari del SOM és dimarts, dimecres i dijous, de les 9.30 h a les 11.30 h.
6. DELICTES LLEUS
Per tramitar la corresponent subvenció per a la intervenció lletrada d’ofici en els delictes lleus, és del tot necessari presentar la sol·licitud del justiciable degudament signada i segellada pel jutjat juntament amb la sentència on consti la intervenció del lletrat/da. En cas contrari, no serà possible tramitar la subvenció.