Mesures oficines col·legials
![ññ](/sites/default/files/2020-03/Captura%20de%20pantalla%202020-03-16%20a%20las%2013.01.56.png)
Davant la declaració de l’estat d’alarma que s’ha decretat, us informem de les mesures adoptades per la Junta de Govern en relació el funcionament de les seves seus col·legials:
* Edifici dels Jutjats:
Aquesta seu romandrà tancada a excepció de l’espai habilitat pels col·legiats/des, que estarà obert, de les 9 h a les 14 h. Aquest espai està a disposició dels advocats i advocades que estiguin de guàrdia o bé, tinguin algun assenyalament o actuació judicial que el jutge expressament notifiqui la necessitat de realitzar-lo en virtut de les excepcions previstes en el Real Decret d’Estat d’Alarma.
* Edifici principal:
Aquesta seu també està tancada al públic. No obstant això, el personal del Col·legi continua treballant, una part amb l’opció de teletreball i l’altre part presencialment però a porta tancada. Tot el personal està a la vostra disposició i servei, de les 9 h a les 17 h. Qualsevol gestió, consulta o tràmit la podeu fer via telefònica o bé via telemàtica.
Es reitera que s’anirà informant de totes les novetats que sorgeixin així com, de la implementació de noves mesures o cancel·lació de les mateixes, pel que us demanem atenció constant al correu electrònic i a la web col·legial. Així mateix, volem agrair la vostra comprensió i col·laboració davant aquestes mesures adoptades.