}
Tel:+34 977340850   

Congrés “Women Business & Justice European Forum” Per una igualtat real

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, organitza la tercera edició del reeixit  Congrés  “Women Business & Justice European Forum” Per una igualtat real, que es portarà a terme en format en línea (ZOOM), durant els dies 4 i 5 de febrer de 2021.
 
El canvi social més espectacular que hem viscut en els últims temps en la nostra societat ha estat la plena participació de les dones en la vida econòmica, social, política i cultural. Ha significat un avenç, no només per a les dones sinó per a tota la societat. Les dones som el 51% de la població. Volem una societat on participem activament en un 50% en totes les decisions de l'economia, la política, la cultura, la ciència i la justícia.
 
La missió del Women Business & Justice European Forum  és establir les bases per a una societat 50/50 on les dones participin plenament en tots els àmbits, contribuint a millorar l'equitat, la democràcia i el bon govern per fer realitat una societat més justa, sota els següents OBJECTIUS:
 
1. Donar visibilitat al valor dels models d'èxit femení a través dels seus referents en el món de la justícia, empresarial, les Noves Tecnologies, les institucions i la societat en general.
2. Crear una xarxa europea per avançar amb els Objectius de l'Agenda 2030 de les Nacions Unides per al desenvolupament sostenible en igualtat de gènere.
3. Retre homenatge a la figura de la jutgessa Ruth Bader Ginsburg i a la seva lluita pels drets i llibertats civils.
 
Un Congrés que posa de manifest la necessitat de lluitar pel lideratge femení i per la igualtat real de la dona envers l’home, des de totes les vessants: política, econòmica, judicial…
 
Remetem l'enllaç a la publicació web d'aquest contingut, on trobareu més informació i des d’on es pot tramitar la inscripció en línea:
 
https://www.icab.cat/ca/formacio/cursos/3rd-Women-Business-amp-Justice-European-Forum.-Per-una-Igualtat-Real-FORMAT-ON-LINE-2021/
 
A banda d’aquest enllaç, us adjuntem el programa.