}
Tel:+34 977340850   

Departament Treball - presentació documentació Procediment sancionador


kk

De conformitat amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, des del mes de juliol de 2020, el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies ja ha habilitat mitjançant la utilització del Tramitador Genèric (aplicatiu telemàtic de la Generalitat) la gestió electrònica de tota la tramitació administrativa dels procediments sancionadors de l’ordre social, des de la notificació de l’acta d’infracció per part de la Inspecció de Treball, fins a la seva resolució, a més d’establir un canal al ciutadà (Àrea Privada) en la que pot relacionar-se amb l’administració i gestionar qualsevol tema relacionat amb al seu expedient, com per exemple, presentar al·legacions, documentació o bé acollir-se a la reducció de l’import de la sanció proposada.

En conseqüència, el tràmit del procediment sancionador de l’ordre social està adreçat a subjectes obligats a relacionar-se amb l’Administració per mitjans electrònics i s'ha de fer mitjançant la seva Àrea Privada, de la següent manera: 

“Identificant-se amb certificat digital o contrasenya d'un sol ús o a través de ‘Consultar l'estat de les meves gestions i tràmits’ introduint el codi identificador (ID) o el número d'expedient, al web gencat.cat al següent enllaç. 

És per això, que us informem, que a partir del proper 1 de juny de 2021 només tindran en compte la documentació relativa al procediment sancionador lliurada mitjançant aquest canal.